20 May 2012

SONUNDA GELİYORLAR




Evet 8 Eylül'de geliyorlar. Sonunda geliyorlar.. Çoğumuzun yıllardır hayalini kurduğu konser Santral İstanbul'da gerçekleşiyor. 1. Kategori biletleri çoktan tükenmiş bile..
Ben de elimi çabuk tutup hemen biletimi alayım diyorum Rhcp için.

Burada paylaşmak istediğim şarkılarıysa ben kariyerlerinin top noktasında ürettikleri Californication'dı. Playstation oyunu formatında çekilmiş ilk 3d kliplerinden olan klip ödül de almıştı. Californication; içinde barındırdığı California - fornication= yani aşksız yapılan seks ve çapraşık ilişkilerin merkezi California'ya yapılmış usta kinaye özellikle son yıllardaki yozlaşmayı çok iyi yansıtıyor bence.Ben bu şarkıyı lisede anlamlandırmadan severek dinlerdim. Bu bahsettiklerimi hepiniz belki de biliyorsunuz ancak benim için şarkının yıllar sonra daha çok anlam kazanmasıydı, kendi hayatımla bütünleştirmemdi belki de. RHCP benim için daha bir özel oldu belki de..

Şimdi bir kez de siz bu açıdan bakıp dinleyin,daha anlamlı gelecektir eminim..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...