10 Şub 2012

Home Sweet Home

Bir senedir bizleri saran taşınma telaşı başta annem olmak üzere tüm aile bireylerini ikea senin English Home benim İzmit'teki tüm yerel mobilyacılarına kadar sürükleyip duruyor haftalardır.Annem sayesinde bir ev nasıl baştan aşağı düzülür öğrendim doğrusu.Ne zahmetli işmiş arkadaş! Allah'tan yengecizmi kanında hisseden bir bayan olduğumdan olsa gerek bu işten çok da şikayetçi değilim hatta hoşuma bile gider.Çünkü Monica misali organizasyon ve düzen takıntılı olduğumdan ötürü bu yeni baştan dekore etmelere de bayılıyorum.Annemin tabiriyle az ve öz eşyayla nasıl ev düzenlemesi yapılır,ne neyle uyumludur yedim içtim artık. Haa..unutmadan.. İzmitli bir aile olarak İkea'nın siparişler üzerinden kargo ücreti alması bizi hiç mutlu etmedi! Halbuki MudoCity bu konuda oldukça yardımcı oluyor.Aklınızda bulunsun:) Sizler zaten en çok bilinen dekorasyon mağazalarından haberdarsınızdır. Ben daha çok ön planda olmayan her yaşla uyumlu çeşitli aksesuarlara sahip olan çeşitli mağazalardan bahsetmek istiyorum gönlümün dostları. Bunlardan ilki Madam Coco.Zaten Paris aşığı olan bendeniz Madam Coco'nun zarif ve fiyatları da gayet makul ürünlerine bayıldım!Onlar ürünlerinin en ince ayrıntısına samimiyet katmak isteyen bu amaçla da "Je t'aime" diyerek sizleri karşılayan bir grup Parisli! Madam Coco'yu Profilo,Metrocity gibi alışveriş merkezlerinde ya da Bağdan Caddesi,Şişli gibi kolay ulaşılabilir yerlerde bulabilirsiniz.Ayrıca Trendyol'da da sık sık indirimli ya da sezon ürünleri satışa çıkıyor.


 
Dekorasyon demişken Habitat'tan bahsetmezem olmaz.Habitatın özelliği bence tam yeni çiftler için olması.Yeni bir ev düzenlemek isteyen gençlerin uğrak noktasıdır Habitat.Aksesuarları o kadar şıkır şıkır değil belki ama çok portatif ve yaratıcı.Özellikle değişik tasarılara sahip askılıklar,renkli mumlar tam benlik!














Şimdi size takdim edeceğim dekorasyon merkezi Loyoki dekoratif raf sistemleri olarak geçiriyor protokolde adını.Loyoki'nin henüz Türkiye'de tam teşkilatlı bir sistemi yok.Anladığım kadarıyla Türkiye distribütörlüğünü yeni açmış.Ama ben eminim ki ürünlerini gördükten sonra büyük bir fan kitlesi yaratacak.Zira Loyoki'yi diğer dekorasyon mağazalarından ayıran özelliği yüzde yüz kullanışa önem vermesi ve sadece ev ile sınırlı kalmayıp ofis ya da benzeri birçok yer için elverişli raf sistemleri üretmesi.Renkli ve cıvıl cıvıl bir imaj çizdi bende Loyoki.Özellikle yeni odamda yatak üstüne yaptırmak istediğim modern bir kitap raflığını Loyoki'de bulabileceğimi düşünüyorum.İnternet sitesi tam kullanıma açılmamış o yüzden fiyatlar hakkında da net bilgim yok umarım fiyatları da tatmin edecek düzeydedir.Ben yine de ilgilenen olursa diye siteyi aşağıya yazıyorum,bir telefon numarası mevcuttur.

http://www.loyoki.com.tr/









 

Veee dekorasyonu filan geçiyorum sadece ve sadece hobi için,eğlence için benim gibi müptelaların vazgeçemediği bir yer var ki Bun Design! Bun Design'ın tamamen eğlence ya da özel gün ve ya durumlar için olan aksesuarları farklı figürlerle anlatmasına bayılıyorum.Mesela güzel bir kadın vücudu biçiminde shot bardakları,fotoğraf makinesi kadrajı şeklinde bardak ya da eşiniz dostunuz için yapacağınız yılın çılgını,yılın yılın seksisi gibi sıradışı ödüller hazırlatmak sizce de çok eğlenceli olmaz mıydı?!
















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...