20 Oca 2012

Aksesuar'ın Yükselen Yıldızı Deri


     2011'in özellike ikinci yarısından sonra görmeye sıkça alışkın olduğumuz parça deri. Artık "burdayım" diyen abiye gece kıyafetlerinin bile ışıltılı parlak takıların yerine deri bileklikler,kolyelerle kombinlendiğini görüyoruz. Öyle ki bu gothik parçalar ışıltılı taşlarla zımbalandığında ziyadesiyle çekici olabiliyor.

  İşte ben de size aksesuar dünyasının parlayan yıldızı deri parçalardan bir sentez hazırlamak istedim.
Bu tasarımlar çok popüler markaların ürünleri olmaktan ziyade belli butik firmaların ya da ünlü tasarımcıların ellerinden çıkıyor.
   Son olarak benim geç keşfettiğim ama keşfettiğim andan itibaren sitesinden ayrılamadığım bir markadan bahsetmek istiyorum sizlere.İnci Denizel "İnciden" markası adı altında yarattığı takı ve aksesuarlarını birçok firmanın koleksiyonu için hazırlıyor.Denizel ile ilgili en çok öne çıkan ayrıntı ise Sienna Miller'ın Londra'daki fotoğraf çekimlerinde onun takılarını kullanmış olması."İnciden" İzmirli bir firma ve internetten satış yapıyor.
   Aksesuarlarında kullandığı swarovski taşları,deri iplikler,altın rengi metal boyunluklar,ışıltılı boncuklarla harmanlanmış dana derisi kolyeler benim çok hoşuma gitti.Hobisini marka haline dönüştürmeyi başarmış İnci Denizel'in "İnciden"ini ziyaret edin derim.Eminim sipariş vermemek için zor duracaksınız.
http://www.incidenonline.com/




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...