31 Ara 2011

Yılbaşı Özel

Yılbaşı özel diyince duygusal bir metin beklediniz değil mi? Ama sizi yanıltacağım,üzgünüm.. Sadece 04.01'de etkisi geçmeden sıcağı sıcağına anlatmak istedim kendi sayfamdan. Kafam hiç mi hiç iyi değil,yudum içmedim.Boğazlarım ağrıyor,hafiften de bir burun akıntısı..Tanrım hasta mı oluyorum ne? Yine de ele güne inat dışarıdaydım bu yılbaşında.Hem de ilk kez ailemsiz. Daha önce ailemsiz iki kez yılbaşına girdim onlarda da ya arkadaşlarım bize geldi ya da ben bir arkadaşımın evine gittim,saatler boyu TV karşısında çürüdük. Bu sefer dedim farklı olsun.Dışarda olsun.İki ay öncesinden aldık biletlerimizi Murat Boz'a.Koyulduk Maslak Refresh Venue yollarına.Tabi ki de ilk durağımız Nişantaşı idi. Nişantaşı takdir edersiniz cıvıl cıvıl,bıcır bıcır.Ama nefes almak beleş,sokaklar beleş.Kime ne! Orayı da doldurmuş yeni nesil apaçi tayfası.Neyse biz nezih takıldık yemeğimizi yedik.Konserimize gittik. Özet geçeceğim.MURATBOZHARİKAYDI.Dikkat çeken en önemli nokta şu:ABİCİM ANLIYORUM BÖYLE ORTAMLARDA HELE Kİ YILBAŞINDA APAÇİ DİYE ADLANDIRDIĞIMI KIRO KESİM BOLCA OLUR.Bu sefer de hiiiç üşenmemişler kalkmışlar(hani paralarını filan da vermişler yani) herrr şeyi geçtim!Bu insanlar bu "erkek" sürüsünün her biri mi kendini birer küçükmuratbozcuk zanneder kardeşim?!! O tripler,tavırlar,hele ki o danslar..O Sinanpaşa çarşısından alınmış birbirinden çirkin ceketler vs..tam bir kaos tam bir curcuna.Ama hepsinin dudaklarından MB'nin şarkıları ezbere dökülüyor!İşte böyle yani.Şaştım kaldım arkadaş.!Hani kaba tabirle "kız tavlama" yolunda yapılan bir şey ise bu,helal olsun diyeceğim! Peki dışarıda kutladım da iyi mi oldu diye sorarsanız?Evet ilginç bir deneyimdi,ancak bir sonraki yılbaşımı ya ev partisinde rahat rahat ayaklarımı uzatarak saçma insanlardan saçma gürültülerden uzak geçiririm ya da gider locadan alırım arkadaş.Gerisi eziyet.Bizim ayaklar haşat.Diyeceğim o ki eğlence için oraya buraya para saçarken bir de bakmışsınız rezil olmuşsunuz.Benden söylemesi. Dipnot:Bu gece hala kötü bitmediyse ve ben şu an yatıp uyumamak yerine oturup blog yazacak kadar enerji buluyorsam kendimde burda muratboz'un hüneri büyüktür,biline.Adam iyi.Cidden seyircinin nabzını iyi yokluyor.Hem dans edip hem de şarkıları müthiş söylüyor.Sesi zaten tartışılmaz.Keşke aynı şarkıları 3 kere söylemek yerine başka sevdiğim şarkılarını söyleseydi ama olsun ben onu zaten Açıkhava gibi bir yerde mutlaka dinleyeceğim zaten bu gece karar verdim.Benden eğlence namına tavsiyeler böyle.Yeni yılınız şeker tadında geçsin.Bir de bakmışız 2012 olmuş:) Ve ben Ocağın ilk yazısını yazmışım..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...