20 Ara 2011

Ağzının Tadını Bilenlere



Beni yakından tanıyanlar bilir yemeklere düşkünlüğümü.İleride bir restorantlar zinciri açma hayallerimi vs..Hal böyleyken size yakından deneyimlediğim tatları tanıtmazsam olmaz tabi ki.. Nerede ne gördüysem, fiyatlarıyla beraber bundan sonra burada !


Klasik Kahvaltı:12.50 TL
Köy Kahvaltısı:20 TL
Güne Başlarken

      Ben hepinizin sevdiğine ve samimi bulduğuna inandığım bir mekandan başlamak istiyorum.Mado'dan.Mado'nun ilk önce Bağdat Cadde'sinde denediğim klasik kahvaltısı beni oldukça etkilemişti.Özellikle sunduğu lezzete ve doygunluk hissine oranla oldukça uygun fiyatı etkili oldu bu düşüncemde.Klasik kahvaltımızda olmazsa olmaz beyaz peynir,domates,kaşar peynir ve yumurta gibi demirbaşların yanında tabi ki farklılık katan bir şeyler olmalıydı.O da madonun eşsiz su böreği ve fırından yeni çıkmış başka yerde eşini benzerini yemediğim ekmekleri.Sonraki deneyişlerimde köy kahvaltısınıda aynı tadı alamadım ne yalan söyleyeyim.E tabi tüm bu ayrıntıların yanında sunum epey önemli.Çalışanların yardımsever ve sıcak tavırları ve sundukları ikramlar sizi evinizde gibi hissettirmeye yetiyor.                                                     
                          
                                      
Menü fiyatları değişmekle beraber fiyatlar 15-20 TL arasında

Lezzetin şahı!  

     Şu dünyada kimsenin hayır diyemeyeceğinize emin olduğum bir yiyecek varsa elbette ki hamburger!
Ve Carl's Jr. bu konuda oldukça başarılı.Onları farklı kılansa boyutlarının büyüklüğü ve belki de az şubeyle kaliteden ödün vermeyip ürün üzerine dikkatle yoğunlaşmaları.Dikkatimi çeken başka bir ayrıntıysa menü olarak aldığınız takdirde içecek de sınırlama olmaması.Amerika usulü yani.Carl's Jr. gerçekten denenmeye değer.

                                                         

Kestaneli irmik helvalı çıtır: 12.50 TL
Ve benim Prenses Süreyya'm 

   Tatlı çok yediğim zaman bayabiliyor fazlasıyla.Ama "bundan" vazgeçmem çok zor.Bigchefs'in Kestaneli İrmik Helvalı Çıtır'ından bahsediyorum.Odtü işletme mezunu Gamze Cizreli'nin eseri BigChefs gerek dekorasyonu gerek yemeklerinin kalitesiyle beğenimi çoktan toplamıştı.Waffle hamurunun daha incesinin içini irmik helvasıyla doldurmuşlar,yanına da çilek ve kivi parçacıklarını kondurmuşlar.Kestaneye benim gibi bayılıyorsanız eğer bu lezzetler birlikteliğini tatmalısınız.Zira ağzınızda dağılan irmiğin hemen ardından o sosa bulanmış enfes kestane parçacıkları ağızlarda unutulmaz bir tat bırakıyor. Her ne kadar ilk gidişimde Etiler BigChefs çalışanlarının ben de uyandırdığı izlenim kötü olsa da, işletmecilik olarak çok başarılı bulduğum bir mekan BigChefs.Göründüğüne kıyasla fiyatları öyle çok uçuk da değil.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...